خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

عشق


آشفته ام سر در گمم دیوانه هستم                 چیزی شبیه  ماجراجو های  مستم


از پیش چشمانم برو تا من نبینم                    بی شک توکاری میدهی اینجابه دستم


آن خوی آهو بودن من رفته از دست                 زخمی تر از شیران و ببر بیشه هستم


تو ریشه ای بودی که محکم جان گرفتی            من شاخه ای بودم که از بادی شکستم


از آن اوایل گفته بودی عاشقم من                   از روز اول گفته بودم دل نبستم

نظرات 11 + ارسال نظر
آریایی جمعه 8 آذر 1392 ساعت 21:36

زیبا بود بزرگوار...7

سلام قربان معرفتت عزیز

حسین جمعه 17 آبان 1392 ساعت 15:34

خیلی خیلی زیبا بود سری بزن

سلام ممنون چشم حتما

اکبر پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:49

سلام خیلی زیبا بود

سلام ممنون از حسن نظرت بزرگوار

علی جون چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 20:37 http://www.skyboys77.blogfa.com

very beautiful my teacher

سلام عزیزم ممنونم

حمیدرضا سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 20:11 http://www.hamidrezahp.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی زیبا بود مبارکه

سلام خوش قدم باشی عزیز ممنون از نظرت

ناشناس سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:48

کاری نکن جمعش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

از ما گفتن

حالا دلت خوش باشه چن روزی مخاطب جمع کن بعدش حسابی از خجالتتون در میایم؟

به به چه تهدید قشنگی... معلومه خیلی عصبانی و البته عصبی هستی ولی یادت باشه مرد ان است خودش را معرفی کند نه مثل بنی عباس با ناشناس و دورو دورنگی بیاد نظر بده و اقدام کنه...ضمنا من از بستن وبلاگ هیچ وقت ناراحت نمیشوم چنان که نشدم صدبار ببندی اندیشه ها بستنی نیست

mojtaba دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 20:55 http://www.manotome.com

salam
khili ghashang bood

سلام ممنونم عزیز

نظری دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 20:02 http://mn3950mn.blogfa.com

سلام خدا بدنده نبینم وبلاگت به این روز افتاده رفیق

سلام محمد جان خوبی عزیز؟ ممنونم که سر زدی ولی باور کن چشم حسادت افتاد تو وبلاگ که الهی چشماشون کور بشه

حامد علینژاد دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 18:10

سلام خیلی قشنگ بود

سلام حامد جان خیلی ممنونم از محبتت

علی دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 17:59

استاد خیلی مظلوم شدی

سلام چه خوب فهمیدی پس معنی مظلومیت را عزیز

ناشناس یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 23:35

دوباره راه اندازی شد؟؟؟؟؟؟

اگه قبلی هک شد به دلیل...................

جمعش کن عموجون

بیدی نیستم که به این بادها بلرزم ..و بادمجان بد آفت نداره ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.