خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

محرم


اندوه و غم و غصه و ماتم دارم                         اندازه ی مردم جهان غم دارم

مداح به یاران خودش عالی گفت                     من هر چه که دارم از محرم دارم

-------------------

از دست شما غذای رحمت خوردیم                امروز در این کوچه به زحمت خوردیم

ما جای شما و اصغر تشنه لبت                      هر صد قدمی سه بار شربت خوردیم

----------

از حرمله نه ، از حر خوش نام بگو                    از کفر نه ، از مرام اسلام بگو

کی با شکم گرسنه ایمان ایمان دارد               ای شیخ نه از کوفه که از شام بگو

----------

از ترس عذابش آمده در مسجد                      از بهر صوابش آمده در مسجد

ای کاش به فکر این جماعت باشد                  با باند خرابش آمده در مسجد

-----

با طرح جدیدی عاشق دینم کن                     یا از خر شیطان تو پایینم کن

من خسته از این زندگی ام ای مداح              تو حداقل بیا و نفرینم کن

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ابوالفضل دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 19:32 http://padide-cn.ir

سلام مطلب بجای گفتی ای کاش دوستان به این شعر دقت می کردن تا گفتی طالبی گل را بگیرند

ممنون ابوالفضل

از شاگرداتون پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 16:07

خیلیییییییییییی باحال بود
وبلاگ جدید مبارک

سلام اتفاقا بر شما مبارک من که اشعار را برای شماها می نویسم

علی از"skyboy77" چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 15:22 http://www.skyboys77.blogfa.com

السلام علیک یا اباعبدالله
التماس دعا استاد

حسین سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 18:26

خیلی خیلی زیبا بود واقعا زیبا بود

سلام بی نهایت ممنون محبتتانم

دانشجویانتان <ولیعصر> یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 10:40

سلام استاد ایام محرم رو تسلیت میگیم.وبلاگ جدید مبارک چشم دشمناتونم کور.به گذاشتن سروده های جذابتون تو وبلاگ ادامه بدید ما پشت شما هستیم.با آرزوی آزادی بیان برای همه ملت.

سلام از لطفتون ممنونم ...چشم بدخواهان اگر کور نبود که دشمنی نمی کردند...خدا با من است نگران نباش

حامد علینژاد شنبه 18 آبان 1392 ساعت 19:39

سلام خوب بود منتظر شعر های بیشتر هستیم

سلام چشم حتما

ناشناسه ولی مرده جمعه 17 آبان 1392 ساعت 22:09

سلام
ببین خیلی دلری بیشتر از .....حرف میزنی

در ضمن خیلی ادعا نترسی میکنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.