خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

دانشگاه

آشفته شدم ز دست گیسوهایت

من کشته آن خنجر ابروهایت

یک ترم در آرزوی این بودم که

دستی ببرم به خرمن موهایت

--------

آتش زده ای به دل تو با کم رویی

 

لبخند بزن  هی بپران ابرویی

 

از ترم چهارم آرزو یم این بود

 با هم برویم عمره ی دانشجویی

----------


نظرات 6 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 15:53

زیبا بود به وب منم سر بزن

سلام چشم

کیومرث دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:09

وای برمن خروس با مرغ است/شدم از مرغ هم بدتر

خواب دیدم که زن دارم/کت و شلوار نو دارم
.
.
.
همه را به شکل یار میبینم/پیرزن را نگار میبینم

سلام چه خوب میبینی

احسان طالبی نسب جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 11:32

سلام
قشنگ بود...ایشالا عمره دانشجویی نصیب ما هم بشه...!!نخبه:

سلام انشاالله همه بروند عمره

حمیدرضا پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 12:59 http://www.hamidrezaho.blogfa.com

سلام شعر زیبایی بود منتظر اشعار طنز بیشتری هستیم

سلام خیلی ممنونم .....انشاالله

حامد چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 19:40 http://http://hamed6344.blogfa.com/

سلام قشنگ بود خیلی وقت بود شعر نذاشته بودین

سلام بسیار از محبتتون سپاسگزارم و ممنون از نظرت

حسین بامیان سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 21:04

سلام استاد سال نو مبارک.صحبت از دانشگاه کردین میخواستم بپرسم من ارشد دانشگاه ازاد سیرجان قبول شدم رشته مهندسی برق و قدرت با توجه به هزینه های بالا تو این 2سال حدود 10 میلیون این رشته هزینه داره آیا ادامه تحصیل بدم یا نه با توجه به بازارکار ایران ممنون اگه راهنماییم کنید.پیروز باشید

سلام اگر مشکل پول نداری برو واگر بی پولی بنشین واسه ارشد دولتی بخوان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.