خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

خلوت شاعرانه

ظهور


ماها که دل سنگ نداریم بیا

گر ظاهر یک رنگ نداریم بیا

دنیا که پر از ظلم شود می آیی

ما حوصله ی جنگ نداریم بیا

الهم عجل لولیک الفرج

نظرات 8 + ارسال نظر
جامی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 20:05 http://baharnarenj67.blogfa.com/

به قول شهید سرلشکر شوشتری

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم،
بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم،
آزادمان کن تا اسیر نگردیم.


سلام استاد
ان شاالله همیشه برقرار باشید.
برای ما دعا کنید.

سلام بسیار عالی بود و خیلی هم ممنونم از لطفت

پدرام چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 11:41

سلام استاد بیاد دارید مرا؟
ای کاش شبی ظهور می کرد بهار
از کوچه ی دل عبور می کرد بهار
من زرد ترین قصه ی عشقم
یک لحظه مرا مرور میکرد بهار
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام خیلی ارادت دارم و قطعا شناختمت عزیز

چهارم تجربی شاهد سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 20:20

سلام استاد خیلی وبلاگ زیبایی دارید تبریک میگیم

سلام ممنون از بزرگواری شما عزیز

حمیدرضا.ع سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 20:18 http://www.hamidrezahp.blogfa.com

بسیار زیبا و پر محتوا بود

سلام قربان معرفتت

حامد سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 19:51

سلام قشنگ بود

سلام خیلی ممنونم

راشدانصاری سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 10:45 http://www.khaloorashed.com

سلام
شماره تلفنتون عوض شده قربان؟

سلام خالو راشد عزیز ببخش گرفتار بودم شدیدا ولی به زودی به سایتتون سر میزنم و تلفن من همان قدیمیه که دارید

فرشته استاد پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 10:57

سلام استاد من تازه آشنا شدم،نظرها رو خوندم فهمیدم دشمن دارین،کورشن انشاا... !بدخواها نفس کششششششش

سلام بسیار ممنونم از لطف بی دریغتان

فرشته استاد حسنی پنج‌شنبه 10 مهر 1393 ساعت 09:42

سلام عالی مثل همیشه منتظر شعراتونم

سلام چشم حتمن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.